2007-06-07

Det är mycket nu...

Har inte haft tillgång till Internet på länge (igår bara visserligen men det känns längre) och därför inte hunnit uppdatera mig så mycket.
Idag har jag varit på kurs HELA dagen. Bokföringskurs efter nästan 3 veckors semester. Hjärnan var som mjuk kola. Som tur är så är fortsättningen på kursen om 1 vecka så jag kan plugga lite hemma.
Nu skall jag vara med barnen lite men ikväll skall jag lägga upp lite mer bilder.
Skall bara packa upp, tvätta, vattna, plocka ur diskmaskinen, betala räkningar, säga upp 2 tidningsabonnemang, lägga barnen ... men sedan är jag ledig....som sagt så har jag mycket nu så det är därför jag inte hinner läsa bloggar eller sitta vid datorn.


UPDATE: GRRRR....kan inte lägga upp bilder får bara felmeddelande hela tiden!!!
Får testa lite senare!

Inga kommentarer: