2010-07-14

Semestern är över...

Tillbaks på jobbet igen. Mega ångest. Man har ju inte ledigt förrän till jul igen nästa ledighet. Liiite deprimerande att tänka på eller hur?

Hade ju egentligen ingen intjänad semester att ta ut. Fick bli några dagar med obet. semesterdagar. Helt klart värt det. Och verkligen välbehövligt. Ledigt i nästan 3 veckor blev det sammanlagt allt som allt.

15 dagar har i Spanien har vi tillbringat vår semester. Vi hade det kanonbra. Hann läsa, sova ut, ätit och druckit gott. Det är semester för mig. Det enkla och kravlösa är bäst.

Lite blandade bilder från området där vi hyrde huset och utflykter vi var på.











Klassisk Ann-pose. Det är typ det enda beviset för att jag har varit på semester. Det finns liksom aldrig kort på mig. Så jag tar på mig själv. Eller på mina tår då.

5 kommentarer:

Linda K sa...

sommarfötter är bra! ser ut att ha varit en prima semester :)

Alla bäckar små sa...

Låter som en skön sem dock! Känner igen mig på nåt kort, är det Guadalest uppe i bergen?
Varm sommarkram

Ann sa...

linda k: kanonsemester verkligen. det ser du ju på mina fötter.;)

allabäckar små: men tack du! det var ju så stället hette. jag hängde bara med på alla utflykte o hade lämnat minnet hemma. det är så skönt när andra tar tag i saker o planera. Guadelest hette borgen ja.

kram o tack!

Ann sa...

linda k: kanonsemester verkligen. det ser du ju på mina fötter.;)

allabäckar små: men tack du! det var ju så stället hette. jag hängde bara med på alla utflykte o hade lämnat minnet hemma. det är så skönt när andra tar tag i saker o planera. Guadelest hette borgen ja.

kram o tack!

a-k sa...

Ser ut som ni har haft det riktigt härligt Ann.