2010-06-11

Dörrutförsäljning coming up...

Idag kommer en lastbil med dörrar från Snickar Per för utförsäljning hos vår bygghandel. Vi hoppas givetvis fynda en snygg dörr! Det gäller att inte ha för höga förhoppningar nu för utförsälning kan betyda vad som helst. Eller så kan utbudet vara ganska skralt.

Dörren här nere drömmer jag och maken om att fynda. Nypris är dock 30 000kr så vi håller tummarna för en illröd realapp på den.





Spine- Snickar Per


En 60-70% sänkning av priset har jag nog tänkt mig för slå till. Not so likely, men man vet ju aldrig....

8 kommentarer:

Karin sa...

Hej!

Ursäkta så mycket mitt sena svar. Vi har målat vårt hus med Beckers Perfekt, akrylat halvmatt: färgkod S2502-Y NCS

Lycka till!

Alexandra sa...

Hoppas ni hade tur med rea-dörrarna!kram Alexandra

Anna Eman sa...

Blev det något fynd?? En dörr kan ju göra så stor skillnad på ett hus!

Hoppas ni haft en bra helg!
Kram Anna

Camilla sa...

30 000 är mycket pengar så jag håller också tummarna för en röd prislapp! Hoppas ni får den :)

Ann sa...

karin: tack för ditt svar, men vi har hittat en fin grå nyans. skall bli spännande att se den "uppe".

kram o tack iaf!


alexandra: japp- det blev dörr. en likadan fast vit. så glad för den!!

kram


huset vid kullbacken: det blev en dörr. till fyndpris! typ 60% rabatt!! men inte den svarta, den var ÄNNU dyrare!!!34 000kr!

kram


camilla: fynd ja! men nej- ingen svart dörr. det blev en vanlig vit. likadan som bilden. är superduernöjd ändå!
den svarta var hutlöst dyr. men gud så fin!

kram

Camilla sa...

Vitt blir ju super... vi har en mörkblå (vilken är konstigt till ett nybyggt hus) som jag aldrig hade valt själv men nu har jag lärt mig att gilla den.. hade velat ha en ljusgrå helst men hela området har blåa. Vad tänkte arkitekten påååå???

Inväntar bilder på nya dörren :)

Kram

Anne, anness design sa...

Vi är också ute på dörrjakt, men altandörr. En i helglas ska det va! Trist bara att vissa dörrpriser drar iväg rejält.

Ann sa...

camilla: jag är så nöjd med dörren men tyvärr hade den inte kommit innan snickarna gick på semester. men nästa vecka är dom tillbaks o då skall den upp. Längtar!

kram


anness: gillar oxå helglasdörr till altan. vi har två här hemma. en som är uppe och en som skall sättas upp snart.

kram