2010-01-21

Snygga lampor...

Är supersugen på en ny lampa till nya köket. Har ju Norm 69-lampa nu i köket men känner att den inte passar riktigt in. Eller det gör den väl. Men jag tror Normen passar bättre i matsalen. Och denna bättre i köket. Får ta mig en titt i affären nästa gång jag är i Gbg. Vissa saker ser bra ut på bild och ser helt annorlunda ut IRL.








Lampa Island från Bolagret.












Denna lampa heter Red Light District och är inspirerad av marknaderna i Hong Kong. Skulle vara kul att ha med tanke på att vi besökte HK förra året. Denna finns i svart oxå och kommer från Designtorget. Tål att fundera på...

2 kommentarer:

Alla bäckar små sa...

Fina! Jag vill typ ha allt nytt nu när vi flyttar, men det går ju lixom inte...åh, varför kan inte jag vinna på den där trissen, 25 tusen i 50 år? Skulle ju sitta ganska bra.
Ha en skön helg! Kram från flyttkartongskaoset

Ann sa...

allabäckarsmå: Skönt att flytta men lite jobbigt med grejer lite här o där.
Jag har gett upp hoppet om trissvinst. Man måste vara pensionör för att vinna. Varje gång jag har tittat så är det en tant el farbror som skrapar.;)

kram