2009-12-09

I väntan på bättre tider...

Här bloggas det inte. Inget att skriva om. Alla pyntar och grejar inför jul. Inte vi.


Vi städar och har husvisningar. Det är många som har tittat om idag var det en visning till.

Utgångspriset har varit högt för vi vill inte ha "lockpris". Vi vill kunna sälja till den som bjuder till utgångspris. Vi får se hur det blir. December och julen är inte den bästa tiden att sälja.

Vi skall sätta igång att renovera vid årsskiftet och nu väntar vi mest in jul/nyår.

Samtidigt håller jag på att söka jobb för fullt. Har ju fått mig en alldeles egen jobbcoach. Vad han skall göra är väl inte så märkvärdigt men det är skönt med någon som peppar och driver på. Skall koncentrera mig på att skriva om mitt CV och vara mer aktiv i mitt sökande.
Kommer inte att blogga så mkt mer innan renovering. Kanske lite inspirerande pausbilder.









Hem som gör mig glad och inspirerad. Bilder från Sköna Hem.

Inga kommentarer: