2009-11-23

YES.I.DO.LOVE.CHOCOLATE.

För några veckor sedan köpte jag en superfin poster av gulliga och duktiga Caroline när hon startade sin webshop och hade öppningserbjudande. Självklart ville jag stödja henne men inte för att vara snäll utan för jag tokgillar postern. (och mkt annat)

Jag är en chokladälskare av stora mått så detta är ju lite av ett måste att hänga upp. Sen tidigare har jag en poster från Etsy med uppmaningen: let them eat cake.




Hur passande blev inte dessa två ihop då?










9 kommentarer:

Sofia sa...

Jag borde också ha en sån! ;) Äter choklad alldeles för ofta..

Erica sa...

den är såååååå fin! ska köpa denna och så fanns det någon mer med kaffe när mitt kök är nyrenoverat!

Anonym sa...

Den passar mig som handen i handsken. Är ju en STOR chokladälskare. :)

Fyyy, så tröött jag är. Ge mig lite energi om du har någon över. ;)

Kram Malin I&D

Editor sa...

Du är för gullig du! Tack.
Och tavlorna passade verkligen bra ihop!

nadia sa...

Aaahhh, så fina tavlor! Skulle lika gärna ha kunnat stå hemma hos mig - I'm a chocoholic, yes I am... / Ha det fint!!! ♥nadia♥

Anonym sa...

Raderade ditt inlägg hos mig. :) :) :) Förstår dig!! :)

Du gjorde rätt i att vänta om du kan få den billigt sen. :) Jag längtar så tills den kommer. Visst spelar det ingen roll att den inte var en äkta KARLSSON?? Tycker inte jag iaf. :)

I dag har jag fått hem små fågelkrokar som ska hänga i sovrummet, har flera krokar som ska upp (blommorna från Maze int) men har inte bestämt mig hundra för vart dem ska sitta. :) Kanske vore ballt att ha en fågelholk på väggen till dem? :) Beställde även två klädnypor med "pippiar" på. :) Kan bli lite sött...

Hoppas du har haft en bra dag. SJ väntar jag på att Bonde söker fru ska börja. Kul att se hur det går med ROger haha. :))

Kramisen

Ann sa...

sofia: man måste ha nån last. jag har choklad. och sötsaker. ;)



erica: den är superfin. så enkel o bra text. man känner liksom igen sig. skall bli spännande att se köket.

kram

malin: jag är inte så trött men hoppas du är piggaren nu. måste du ha varit som vann budgivningen tidigare idag! din luring!

kram


caroline: så lite så. såg din superfina muffins-ABC. Den skulle ju inte heller vara dum ihop med dom jag har.

kram o ha det fint!



nadia: du med? vi verkar vara ett stort gäng. särskilt tjejer. men varför inte? det är ju nyttigt oxå.

kram


malin: jag tror att det är en äkta. eller vad är äkta?
såg dom i Thailand på en marknad. dom såg helt äkta ut.
ok- det är inte en Karlsson men dom görs i samma fabriker.
maken skall kolla upp hos tillverkarna i Kina o se om nån vill skicka en "sample". Han har gjort några såna med fiskerullar.
Man vet ju aldrig...;) Jag låter honom testa.

Åh va mkt fint du har på gång då. Jag sparar mig till nya huset. Känner redan att pengarna ryker.

Kram o dröm om din nya klocka.

Alla bäckar små sa...

Vem älskar inte choklad, måste nästan äta det varje dag! Nu har jag äntligen fått in dig på min blogglista, så jag inte missar några inlägg. Kram på dig.

Ann sa...

alla bäckar små: det är ju så gott med chocklad. allt annat godis kan jag klara mig utan men inte choklad.
tur du har koll på mina intressanta inlägg.;)

skall oxå försöka fixa min lista.

kram