2009-09-24

Oh so pretty...

Ibland undrar jag varför jag bloggar. Det bara känns fånigt att sitta och skriva hur dålig fantasi man har. Ni som bloggar förstår känslan. Att man kanske borde sluta och göra annat.

Men det är ju så himla kul att "lära" känna folk via bloggar. Man upptäckter hur många söta och snälla människor det finns. En av dessa söta, snälla bloggare är Ida Things to love/Dalstigen.

Hon gjorde min tråkiga vecka mindre tråkig genom att skicka ned den här postern jag velat ha länge. Maken tackar oxå för nu slipper han höra tjatet om att ta vägen förbi Moderna Museet när han skall till Sthlm med jobbet.;)







Fick byta ut Ögonen för jag har varken plats eller ram. Den gör sig inte riktigbra här. Alldeles för litet vardagsrum. Men den som har hon har till nästa hus!

Tusen tack igen gulliga Ida. I owe you one!

5 kommentarer:

Mari sa...

Visst är det härligt när man kan hjälpa varandra, har oxå fått hjälp med en mindra tavla Mariemekko av en bloggares dotter som printade ut den så snyggt till mej.

Hos A-kassan och andra kassor går det inte i blixtens hastighet precis, hemskt att känna sej livegen. Hoppas de dimper ner snart dina pengar.

Kramar!!

Ida sa...

Vad fin den blev!! :) Kram!

Ann sa...

mari: det är en väldigt trevlig bloggvärld och man litar o hjälper varandra. kanske för att man är så "utlämnad" när man visar upp sig o sina hem? jag vet inte vem det är min gissning.
eller så förstår man bara varan så bra när nån vill ha ngt.
det är i vilket fall som helst himla många trevliga människor som bloggar. iaf min erfarenhet.

kram o trevlig fredag.


ida: hoppas ni har kommit iordning lite bättre nu o att du snart kan börja blogga o visa upp nya hemmet. är så väldans nyfiken nu.

tusen tack igen!

kram o trevlig helg!

a-k sa...

Men vad fint det blev tillsammans med de andra tavlorna. Passar utmärkt tillsammans. Gulligt och snällt av Ida.

Ann sa...

a-k: ja det finns många fina bloggare ute i cybervärlden!!!

jag är så glad för postern!