2009-06-02

Äntligen!

Ja- då har man åkt 20 mil tor för det här!

Men jag fick dom billigt- 300 kr för båda och i nyskick.

Galenskap? Kanske det. (Det tyckte iaf killen jag köpte dom av!) Mina arbetskamrater trodde inte sina öron när jag sa vad jag skulle göra efter jobbet. Här hemma är maken är så härdad nu att inget förvånar honom. Andra män skulle nog ha sagt att det finns stolar på ICA Maxi oxå.

Jo så sant, men inte dom här. Nu vill jag att dom skall föröka sig och bli till en grupp på 6 stolar.



Vår uteplats är inte så snygg just nu. Men vi hoppas ju på att flytta och då jäklar kommer dom till sin rätt bättre!

Nej- nu skall jag söka jobb där anmälningstiden går ut på imorgon.

Trevlig kväll på er.




4 kommentarer:

Mari sa...

Det var såna jag trodde det var....hade oxå åkt 20 mil för dem.


Så läckra! Tycker verkligen du fyndat vad än "gubben" säger.

Kram!

Ann sa...

mari: ha ha- du kanske jg inte är helt tokig?!
för mig var det ingen tvekan- klart jag skulle åka. måste ju passa på när det finns att köpa.
killen som sålde ångrade nog att han inte visste att ta betalt för hur många som helst hade ringt!
tur jag åkte!

kram kram

a-k sa...

Så snygga Ann, jag hade absolut åkt 20 mil för dom också. Ser att det är fler som är inne på den linjen :-D Hoppas du hittar fler snart. Ser jag några någonstans ska jag säga till.

Ann sa...

a-k: skönt att höra fler tokar! nu gäller det bara att hitta fler. men jag är ju ändå Blocket-beroende så det dyker nog upp nån gång. Som sagt så är jag ju beredd att åka långt så mit sökområde är stort.

kram