2007-10-18

Förvaringsplats ordnat!!!



Ful eller kul?!?

Nu har vi lyckats hitta förvaringsplats för våra grejer!
Gratis dessutom!! Hos svärfar uppe på hans vind.
Mycket skall/måste slängas el. säljas om det går.

Schabraket här ovan har jag fått av mina föräldrar (dom tycker att den är SKITFUL!!)
Jag gillar den men den har inte passat in någonstans i vårt hem så den har fått stå ute i garaget.
Vet inte om vi skall behålla den eller inte. Det är ju inte den snyggaste teakskåpet som gjorts men med rätt inredning tror jag på den.

Frågan är bara om det är värt att behålla det eller inte.
Skåpet är ju inte så smidig att flytta på och kräver stor plats.

Det lutar åt nog åt Blocket.se men jag får klura vidare...



Update: Kortet är från garaget, ej från vårt vardagsrum. Bäst att jag klargör detta så ingen tror att vi har så läckert vardagsrumsgolv och vill veta vart det är köpt.....




Inga kommentarer: