2007-09-13

Superdupersugen...

Sååå sugen på brööööd!!!
Ge mig lite kolhydrater!!










Idag är jag H U N G R I G !!!

Så hungrig som bara en sjöman som har lastat av containrar från ett fartyg kan bli.

Stämmer inte riktikgt in på en som har suttit framför datorn hela förmiddagen.

Bortsett från dom gångar jag har gått och hämtat kaffe och besökt toan för att tömma allt kaffe jag har hällt i mig.

Till råga på allt känner jag mig tjock och svullen!

Eller så har kläderna krymt.
Eller så har någon varit så jävlig och i smyg torktumlat alla mina byxor till en stl. mindre.

Det är enda vettiga förklaringen!
Japp så är det.

Eller så är det PMS...


5 kommentarer:

Anonym sa...

Men gode gud Ann! jag kör GI! Du får inte lägga ut sånna bilder på bloggen!!!!

Anonym sa...

Visst ärdet kul...stillasittande arbet...eller näää....=(
Jag har börjat dricka grönt te på jobbet...känns lite bättre än kaffe...men nu ska jag dricka kaffe å se idol å vara ledig hela dan i morron...fast jag jobbar i helgen så jag är ingen lyllos.....=(
Kram på dig bästa tjejen!!!!!

Anonym sa...

åsa s: jag har sett hur duktig du har varit!! Jag äter också nyttigt: fruktsmoothie till frukost och GI-lunch. Sen där på eftermiddan så vill jag ha KOLHYDRATER!! Så är det bara! Det är bara att försöka stå emot.


mariakoden: ibland går jag lite upp o ned till kopieringsmaskinen och faxet ;) Och du säger att jag har stillasittande jobb? ;)
Te är gott men jag är kaffeberoende!
Imorgon jobbar jag halvdag och skall på massage. Lyllos mig va?
kram o ha en bra kväll!!

Solrosfrö sa...

Jag tror på torktumlar teorin... han eller hon har varit här i sommar också!

Anonym sa...

jessika: va skönt att höra, jag trodde ett tag att jag inbillade mig ;)
Tänk vilken fräckhet att åka land o rike runt och förvilla folk.
Oj då - nu måste jag visst torka bort lite kaksmulor från tangentbordet ;)