2007-09-11

Efter cirkusen...











Jag är helt slut!!

Mina söta men ack så mycket spring-i-benen-barn hade svårt att sitta still o koncentrera sig.

Dom "krävde" popcorn, sockervadd och ljussvärd innan föreställningen.
Ok då tänkte jag. Bara dom är glada och nöjda.

Glada och nöjda var dom väl men inte så värst roade av föreställningen.

Dom satt mest och fäktades med varann och frågade när det var paus för då ville dom ha dricka också.

Efter drickapausen och åk i ett jääätte högt uppblåsbar rutschkana ville dom avsluta kvällen och gå hem.

Okej då sade jag. Tacksamt att det äntligen var över.

Men annars hade vi det jättemysigt tillsammans!


8 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka söta barn!!!
Blev du nåt klok över mina synpunkter????
Hoppas allt e bra med er!
kram!

Ann sa...

mariakoden: neeej! ;)
Bara mer fundersam! Är helt slut o skall lägga mig nu.
hörs av snart!
kram!

Anonym sa...

He,he, ja nu har du provat det i alla fall!
Modigt att gå själv med båda - nu har du varit en god mor för denna veckan.
Kramisar

Anonym sa...

lillan: kom du ihåg vem det var som sa: det är klart du kan gå med båda?? ;) Svar: DU!!!
Jag var svag i en mikrosekund och trodde det skulle gå bra.
Dom spillde ut båda popcornkartongerna o Hugge åt lite då o då från golvet. Däremellan slog dom till en tant framför (hon blev skitsur)o tanten brevid typ HELA tiden!! Sedan gick Hugo iväg titt som tätt o kollade hur tältet var uppsatt.
Puhhh- mina barn är helt klart väldigt "på".
Hur kunde du råda mig att gå med båda??? ;) Du känner ju dom ;)
Jeppe åker bort till Åre med jobbet fr. torsdag så jag får tampas vidare med dom själv.
Vill du passa 2 pojkar en dag? ;)
ha det bra!!

Anonym sa...

He,he, en viss del i det hala kanske jag hade, men det är väl klart att de små glinen skulle få gå båda två...........
:)

Anonym sa...

Söta ungar du har!
Nä, cirkus är ingen höjdare, var nån gång när mina var små, men nä, ingen höjdare som sagt!
Ha det gott!

Anonym sa...

De är ju urgulliga! Hm...jo, koncentrationen försvinner ganska fort i den åldern...:)

Anonym sa...

lillan: nästa gång är det DU som tar med dom på cirkus så skall vi se vem som skrattar ;)


åsa s: cirkus känns så förlegat tycker jag. Det är samma slags show och hutlösa priser på dricka o popcorn. Dessutom fattar inte barnen clowner. Inte deras humor ;)


mia: barnen tackar o buggar för komplimangen ;)
Nej- dom är inte mkt för dötid ;)