2007-07-30

Yiipiiii! Åter till jobbet!


Ja, månhända överdrev jag min rubrik liiiite. Fast så farligt är det faktiskt inte. Är det sånt här pissigt väder så kan jag lika gärna jobba. Jag har ju som tur är redan haft semester med sol o bad tidigare. Dessutom skall vi ju till Thailand i slutet av januari nästa år så jag har inte sån ångest.

Däremot har jag en arbetskamrat som fick brist-på-sol-panik och bokade en restresa till sig och sin fru till Cypern för 17 000 kr! Det var en restresa med 1 dags förbokning. Skitadyrt tycker jag, så jag hoppas att dom får mkt sol och bränner upp sig. Lite iallafall...he he

Nej- åter till min enorma pappershög som behöver gås igenom.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ska inte störa dig på jobbet, tänkte bara säga att jag har "tagit" dig....
kram å jobba på!!!

Anonym sa...

17000?? Jättedyrt ju, snacka om panikresa!!

Anonym sa...

mariakoden: du stör inte då!! Det är ganska lungt på telefonsidan så jag hinner surfa runt lite.
Jag tackar, bugar och rodnar för din "tagning"!!!
Fixar listan ikväll!!!
ha en fortsatt semester och kram!

sara: Det är sååå tokdyrt tycker jag. tycker inte att en restresa i Europa skall ligga på mer än 2500 kr!!.

Anonym sa...

Ja, visst kan man lika gärna jobba liksom!
Den restresan var ju ruggigt dyr!

Anonym sa...

Du är "tagen" av mig! Läs i min blogg!

Linda K sa...

duktiga du! jag jobbvägrar två veckor till. sen råångest...

Anonym sa...

åsa s: ja här jobbas det på. Ganska så lagom mkt att göra så det är helt ok. Restresa är inte alltid lika med fyndresa längre ;) Jag såg din tagning o tackar o bugar!!! skall fixa det strax!


linda k: lyckost! Det braiga vädret skall ju komma snart så du får lite sol o värme. Men jag jobbar bara halvtid denna vecka för att mjukstarta lite. Ingen ångest här inte...än iallafall...