2007-07-18

Regnet det bara öser ner...


Vi har verkligen inte haft tur med vädret hittills i sommar. Inte en enda dag har barnen varit vid stranden under lovet.
Just nu är jag ganska så mör i kroppen efter gårdagens lastning av grus runt huset. Fast det var bara ena sidan kvar, dom andra gjorde vi för 2 (!) år sedan och sen blev det liksom inte riktigt av. Lusten anföll ju inte oss (maken) precis.
Hann även med att pyssla lite med blommor och omplantering också. Det blir iallafall en mycket annat gjort när vädret inte är så bra.



4 kommentarer:

Linda K sa...

så länge jag hållit mig hemifrån har vädret varit prima, får se hur det blir nu...

Mie sa...

Här har vädret varit fint sen i söndags (förutom en åskskur i går då) så jag håller tummarna för det ska fortsätta i morgon! Hoppas verkligen det kommer till dig oxå!

Anonym sa...

Buhuuu...Ja vilket dåligt väder det är.....=(
Trodde det skulle bli en toppensommar!!! Men så fel man hade!!!
Snygga krukor... Från Coop va?? Din fina vaxduk har jag sett hos en kompis... Jättefin, måste säga attjag ser inte skillnad på den å från designbutiken=) Bra utlåtande va??
Nä...Nu ska jag gå å mula snarra....Nä sojar bara!
Äta frukost så klart!
Ha det bra å hoppas ni får sol!!!
Kram, kram.....

Anonym sa...

linda k: grattis! då har du varit på rätt plats!

mie: vi kan bara hoppas här ;) just nu är det 15 gr. och super mulet o blåsigt. I mitten av juli?? det är inte klokt!

mariakoden: ingen supersommar i år för oss iallafall ;(
Krukorna är fr. Ica maxi. Same same, but different!
Ja- vaxduken är förvillande likt Tio-gruppens original. Kanonutlåtande.
Smaklig spis som man säger här.
kram