2007-07-04

Brickbordet med stort B...

Är så trött idag. Tur att man är ledig på fredag. Är dessutom lite frusen, hoppas bara inte jag blir sjuk.

Lyssnade på Fredrik & Filip på P1 och det livade upp mitt sinne lite.
Såg dessutom "the brickbord" av Malin Westberg som väckte värsta ha-begäret och livade upp mig ännu mer.
Tyvärr hittade jag inget köpställe el. ÅF. Tur var väl det!
Är det ngn som vet var man kan skåda detta bord live?
















bild: Malin Westberg
Annat fint och upppiggande av henne: servetter, disktrasor och penningbörs.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Riktigt fina saker må jag säga. Ger mig lite inspiration...

Anonym sa...

Världens snyggaste brickbord.....Det var snyggt det där med typ rutor!!
Nä. Mot standen! kram!

Ann sa...

mia: finfina va? om du ser en- tjoa till var du har köpt den!
ha det bra!


mariakoden: Ja eller hur?? Undrar var dom finns och vad priset ligger på?
Gå du till stranden och bränn dig ;)
Såna skador får man knappast när nere!
Läs en bok för mig också!
kram!

Anonym sa...

Hej! Malin's fina disktrasor hittar du på www.kvalitetochfynd.se. Välkommen!