2007-05-14

Hur vuxen är du??

Såg detta roliga test hos Mie och tänkte ge den en chans. Tyvärr så var den inte så bra för den påstår att jag är en tant. Det är ju helt fel- jag som är så hipp!

Din ålder borde vara 48.3 (!) enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse.
Ojdå, ditt test visar att du måste tagga ner lite. Du är lite för mogen för din ålder. Kanske dags att sluta använda ICA-kortet eller sälja bilen? eller varför inte beställa en resa till Kos?
Tips på saker att göra för att få mindre poäng
* Börja drick öl. (tyvärr blir jag såååå kissnödig)
* Åk till Hultsfred, dvs festivalen, inte staden. (har faktiskt besökt Roskilde 3 ggr!!)
* Flytta ihop med några kompisar. (min man är min bästa kompis)
* Ge dina krukväxter till grannen. (varför skulle dom vilja ha halvdöda växter?)
* Sälj din bil, det är omiljövänligt (tyvärr där drar jag min gräns)


Tydligen är man tant om man är bekväm av sig. Jag är sjukt bekväm av mig så hmmm...konstigt att jag inte "äldre"...

4 kommentarer:

Mie sa...

Ha ha, jag är oxå bekväm men lyckades pricka lite bättre än du;-)

Anonym sa...

jag har åxå gjort testet å blev en riktigt gammal tant....=(
Å jag som känner mig som 22!!!
(När jag tänker efter hur de som är 22 år i min närhet är så känner jag mig nog nästan som hundra år....!!)
Key Lime paj är smaksens!
Mmmmmmmmums.........

Du jag har ett tips till dig...vågar inte skriva det här ifall nån läser det men det gäller en vit gre som jag har på min blogg fast i svart...=)
Läser du vet vem härinne? Annars kan jag ge dig bästa tipset på hur den blir din!!!

Kram från mig, en trettioåring, knappt....=)

Anonym sa...

host host.....
harkel...du..... *försöker vara diskret*.....

Ann sa...

mie: jag är lat och jag har all rätt till bekvämlighet efter att ha jagat efter barnen dagarana i ända ;)

mariakoden: Ja det är väl konstigt att man känner sig ugn tills man pratar med yngre för dom fattar inte vad man pratar om.
Min svärfar läser inte inte och jag skall definitivt ta fram ljusstaken nästa gg vi äter där och beundra den ;)