2007-04-06

Fy på dig Ann!

Hur bra morsa är man egentligen om man äter upp barnens påskgodis som dom fått av morföräldrarna? Köpte inte till mig själv för att vara duktig men blev våldsamt sugen och tömde dom förbaskade äggen. Grr...måste åka till affären tidigt imorgon och fylla på så dom inte ser att jag norpat.

Det ironiska är att jag varit supersträng och sagt att dom inte får äta upp allt godis och dom gav snällt äggen till mig för att läggas undan på obehörigt avstånd.
Men en godissugen mamma har långa armar...

6 kommentarer:

Linda K sa...

jag anser att det är helt naturligt! :)

Anonym sa...

linda k: jamen då är jag vääldigt naturlig ;)

Anonym sa...

Jag håller med - helt naturligt beteende!!! :)
Lillan

Anonym sa...

lillan: det är ju för deras eget bästa som jag "hjälper till" att äta upp ;)

Mie sa...

Ha ha! Ja men du hjälper ju barnen från både hål i tänderna o diabetes;-)

Ann sa...

mie: det var PRECIS det jag hade i tankarna.....