2009-09-07

Husvisning...den 41:e iår...

Vi har varit på husvisning. I ett område inte långt från där vi bor nu.

Vi är faktiskt lite intresserade. Det beror dock på slutpriset. Man behöver nämligen renovera ÖVERALLT. Fast det är renovering av det enkla slaget. Ytrenovering alltså.

Just nu är det brunt, brunare och heltäckningsmatta i alla rum. Som tur är kan vi ju det nu och har vanan inne sen sist.;)

Men då får inte priset gå upp alltför mkt eftersom vi behöver (vill) göra om alla utrymmen nu på en gång. Inget rum får lämnas brunt! Tur att det är billigt med vit färg/tapet!

Imorgon börjar budgivningen och vi skall nog vara med!

Nu ngt helt annat.


Såg hos den här tjejen att hon satt upp bygglampa i köket. Hur snyggt och spännande som helst att blanda stilar på detta sätt tycker jag.



Bygglampa från Biltema- snart i en hall (i ett nytt hus?) hos mig.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Ann; Tjenis Ann! Kul att "se" dig. :) Tänkte på dig innan. *Tänker man på trollen så*... ;) Säkert är det så att ögat är ovant bara.... :) Kul att testa något nytt. Och något som man inte ser överallt. Det röda känns mer vant för ögonen, det håller jag med dig om. Gillar rött i hop med vitt & svart. Hoppas bara på att få till det lite bättre där ute. Får se om vi målar om stolarna kanske. Jag är ju lite ombytlig av mig hehe. :D Men dom var ju så billiga och det går ju att måla över igen om man skulle vilja. :) Haha, ja du har rätt med skorna. I sommar köpte jag ett par röda skor och dom lös faktiskt upp, fast på ett snyggt sätt. Det var ovant men jag gillar dom skarpt.

Ha det nu så gott och hoppas inredningsfixeriet känns lite roligare för dig snart igen.:) Förstår att det känns frustrerande när man inte tycker man får plats med mer saker. Känner så ofta. :/

Kram kram

Lycka till med huset nu, håller tummar & tår. :)

Hildur sa...

Vilken smart idé! Hoppas det går bra med budgivningen av huset. Du undrade över mina boots. Dom kommer från Replay. Förutom att dom såklart är riktigt snygga så är dom dessutom världens skönaste att gå i. :-)

Ann sa...

malin: hej där! nu är man ute och surfar igen.
själv gillar jag röda detaljer i ett hem väldigt mkt. det är en färg man inte tröttnar på. andra färger kan man få nog av emellanåt. tills man ser inspirerande bilder.

testa du att måla om stolarna. svarta stolar är riktigt snyggt.

röda skor är snyggt. har ett par men önskade att jag vågade köpa fler röda.

kram o ha det bra o lycka till med stylingen!



hildur: jag såg nästan att dina boots var bekväma. man kan ju se sånt på vissa modeller. klackarna var så snygga! och lagom för mig.
var i stan idag och hittade inga återförsäljare för replay.
liten stad jag bor i.

kram o må väl!