2008-01-21

Sista arbetsveckan...


Idag är min sista vecka på jobbet. För att fira detta g i c k jag till jobbet.
Det är en bra bit att gå (ca 50 min) men det var ganska OK väder och jag kände att det kunde vara en bra start på veckan. Det började ljusna och jag såg fram emot att få lite frisk luft och motion.
Efter ca 10 min började det mörkna och blåsa.

Ni anar väl vad det är som väntar mig va?

Som så många (dom flesta då!!) dagar började det givetvis att regna!!!
Motvind och regn istället för fågelsång och solsken.
Genomblöt av regn och svett blev jag men motion till tusan!

Så nu sitter jag här på jobbet och det känns som om jag har varit på ett gympapass och svettats kopiöst och sedan gått till jobbet iklädd samma svettiga outfit.

Jag får skylla mig sjäv för alla vet att det regnar typ varje dag i Sverige nuförtiden.
Med 95% säkerhet får vi regn...




Snart får jag se lite sol...

9 kommentarer:

Linda K sa...

åh, snart får du megamycket sol...

Anonym sa...

Ojoj din stackare! Men håll ut, bara lite kvar nu... Med mig är det bra, håller på att fixa och trixa här hemma som vanligt. Vi hörs!

Sanna sa...

Stackare... Det kunde väl hållt upp just då!!

Anonym sa...

Typiskt när du skulle vara hurtig och gå. Förstår att Thailand just nu känns som ett ganska bra alternativ!

Ann sa...

linda k: japp! eller görmycket som vi här på västkusten säger ;)


linda p: jodå- nu börjar jag se ljuset i tunneln. som det så lustigt heter ;)
fixa o trixa på du och ha det fint!


sanna: nej- det kunde det inte för vädergudarna straffar mig för att jag har mage att fly landet ;)


karin: just nu känns thailand MER än rätt!

Anonym sa...

Tack, vad gullig du är som berömmer mig! Jo, visst 17 har det hemliga projektet med sprayfärg att göra. Vad annars? :) I LOVE SPRAYFÄRG

Ann sa...

linda p: jag gissar att du skall spraymåla hela lägenheten ;)

Solrosfrö sa...

Jag gillar regn, jag gillar regn, jag gillar regn, jag gillar INTE regn :(

Ann sa...

jessika: åhh - jag älskar oxå regn!! NOT!!! ;)

ha det bra!