2007-12-20

Mycket att göra...



Det är bara förnamnet!!!

Dessutom har jag varit hemma och VAB:at idag.
Så istället för att leta lite julklappar i stan så har jag tvättat och rensat hemma.
Skönt!
Men det är mindre skönt med allt som inte hinns med.
Och vad SJUTTON köper man till sin man???
Tips emottages tacksamt!!!

Han verkar ju ha hittat något sååå bra och jag har fixat smågrejer bara.
Bra smågrejer om jag får säga det själv, men det är tänkt från barnen.

Som om jag inte har tillräckligt mycket att göra så erbjöd jag mig att fixa julklappar till mina "chefer".
Sprang snabbt till stan och köpte lite Cult Design grejer och skall mixa och matcha ihop 3 set.
Tror det blir bra, alla gillar väl Cult-grejer eller hur? Ganska neutralt och passar dom flesta hem.




Skall även slå in andra julklappar som inhandlades i all hast. Vet inte riktigt vem som skall ha vad ännu. Jag köpte lite saker som jag gillar för att efteråt, i lugn och ro tänka ut vem som passar bäst ihop med sakerna jag gillar.
Jag måste vilja ha sakerna själv som jag köper nämligen. Annars känns det bara fel.
Knasboll eller känner någon igen sig?

Men böcker köper jag/vi alltid till folk.
För att sprida bokglädje och kunskap!

Nej- nu måste jag fortsätta slå in paket. Imorgon är det jullunch och då skall Cult-grejerna ges bort.

Ha det bra så länge!




10 kommentarer:

svart ros sa...

du kan ta det helt lungt du är inte ensam jag lover. ute i sista minuten som vanligt med de sista julklapparna hum och jag har samma beskymmer som du vad Fn ska man köpa åt sambon?
och lika som din man värkar det som om han har hittat något riktigt bra, till och med svärmor (min svärmor alltså) är förvånad!! och då måste det ju vara något bra eller?
så vad f.a.n. ska jag köpa till honom? snälla hjälp

Unknown sa...

Fina saker du har köpt! :-) Jag känne rigen mig i det där att ta på mig för mycket i bland. Man vill så völ & sådär. tack för komplimangen på min blogg. Vart har du tänkt dig ha orange någonstans? Det är läckert med lite färg.

Ha det super! Kram Mali Isnpiration& design

Mie sa...

Jättefina grejor, älskar Cult!
Jag o min man ger inte varandra julklappar utan satsar på barnen i stället. Det tycker jag är skönt:)
Lycka till!

Anonym sa...

Köp en ljudbok som han kan lyssna på på planet! Cultgrejorna går äskert hem!! Tack för tipset på julklappsleken, det måste vi testa nästa år... SÅ klart du e välkommen då :)

Ha en skön dag!!

Sheyla sa...

Cult-design-grejjorna borde passa de flesta... bra val!
Ha det fint!

Anonym sa...

Mycket att stå i hör jag. Jag skanog köpa ett gitarrställ till min sambo (vi ska bara köpa en liten klapp till varandra har vi bestämt) så att jag slipper ha hans gitarrer ståendes överallt. Kanske inget vdare tips om din man inte spelar gitarr...

Anonym sa...

Har han en ipod? Annars kanske det skulle kunna vara något?
Kram

Ann sa...

svart ros: ja- att man aldrig lär sig! Varför handlar man inte redan i november så slipper man att trängas med alla människor?
Har fortfarande inte hittat ngt till sambon och det är bara 2 dagar kvar! Förresten så var det jag som behövde hjälp ;)

malin: När man tackar ja till att fixa en massa grejer så är det för att det är så kul. Tyvärr glömmer man bort att man inte har så mkt tid som man tror!

ha det fint!!


mie: vi brukar inte heller ge varandra, men nu när han säger att han har köpt ngt bra så vill man ju ge ngt tillbaks. Annars är ju barnen främsta målet.

ha det bra!!

linda p: ljudbok är bra och vi har laddat ner några redan och böcker köper jag titt som tätt till honom. Det är så svårt att köpa ngt till honom, han köper det han vill ha själv.
Testa julklappsrim. Jättekul!
Tack för inbjudan, jag flyger direkt dit via bangkok! ;)
ha en bra helg!!

åsa s: Japp- dom älskade Cultgrejerna!! En hade lite innan och dom två andra har tittat men har inte köpt. Kul att pricka rätt.

ha det bra!

kixkoll: ha ha- gitarrställ vore ngt. Vi har typ noll musikgener i oss. Men det vore ju överraskande iallafall och defenitivt inget han hade innnan ;)


lillan: bra idé. svårt bara, för dom har ju lite andra krav. skall kolla vidare.
kram kram!!!

Solrosfrö sa...

Jag är precis likadan. Kul att köpa presenter som man själv gillar men ibland undrar jag om det blir så bra... Smaken är ju som baken ;D Men vi skulle garanterat kunna köpa klappar till varandra! God Jul!!

Anonym sa...

jessika: som tur var blev dom jätteglada. som tur är behöver jag inte göra det här nästa år.
Det är så svårt att veta om dom VILL ha det som man köper. Hatar om saker bara blir stående. Då är det bättre att dom byter. Men ingen ville ha kvittot.
Är dom bara artiga tror du? ;)

ha det bra!!!