2007-12-23

God Jul!!


Vill önska ALLA som tittar in här GOD JUL och en trevlig julafton!

Själv kommer jag att inte ha en så bra julafton som jag önskat mig.
Mina barn är sjuka och har feber och hosta. Stackars dom som dom själva säger.
Det är fruktansvärt tråkigt att dom är sjuka den dagen dom längtar mest till.

Kanske sker ett mirakel och dom vaknar upp feberfria?

Men man vet ju aldrig, mirakel har ju skett förr denna afton...





En del av alla paket jag slagit in. Jisses vad tid det tar att slå in och göra egna lappar och skriva på alla! Men det var det värt!






7 kommentarer:

Anonym sa...

Vad tråkigt! Men ni har iallafall varandra :)
Önskar dig en

~~~~~~~
God Jul
~~~~~~~

Mie sa...

God, lugn, skön och lyxig jul önskar jag dig!
Och hoppas hoppas att de åtminstone mår bättre när de vaknar!

tinaminastina sa...

God jul önskar jag dej!!!Hoppas dina barn blir av med hostan och febern...stackarna!!!

Julekramar!

Anonym sa...

Halloj,
Tittade in för att kolla vilken den fantastiska presenten var som maken hittat på.
Ingen rapport - humpf, smsar istället.
Hoppas ni haft en bra dag trots sjukdomar.
Vi firar vår tredje dags "julafton" i rad imorgon.....
Kram

Solrosfrö sa...

Hoppas att dagen blev bra igår och att barnen kände sig bättre!
Vår magsjukeperiod tog slut lagom till dopparedan och även jag fick tillbaka min aptit faktiskt !!

Solrosfrö sa...

Hoppas att dagen blev bra igår och att barnen kände sig bättre!
Vår magsjukeperiod tog slut lagom till dopparedan och även jag fick tillbaka min aptit faktiskt !!

Anonym sa...

Bluttan blä.... Krya på dig, gläds med dig över ditt halsband!! Lyllos!!
Nu ska jag äta frulle, tänkte ändra i mitt inlägg jag gjorde inatt men blogg gick inte att komma in i....testade å testade, helt omöjligt! Så jag ändrade nu istället!!

ha det bra å packa på, kurera dig först!!

KRAM PÅ DIG!!!!!!!!!