2007-11-20

I min ägo: No7 Protect & Perfect...

Några av mina arbetskamrater var i England förra veckan och jag bad dom givetvis att köpa med sig det hypade märket : No7 Protect & Perfect Beauty Serum.

Sälj av Boots, den brittiska apoteks- och sminkkedjan, och har skapat kaos med sin produkt No7 Protect & Perfect Beauty Serum. Det är en rynkkräm och är relativt billig, kostar motsvarande 228 kronor.

"För ett par veckor sedan blev den omnämnd på brittisk tv. Oberoende forskare slog fast att den var den enda produkten som faktiskt höll vad den lovande och bevisat reparerade hud som skadats av solen. Forskarna hade undersökt en receptbelagd kräm för solskadad hud, och var övertygade om att den var bäst. Krämen visade sig reparera solskadad hud och minska rynkorna, vilket de lyckades bevisa."

Jag ville ha krämen inför 1 år i Thailand så att huden inte skadas el. blir superrynkigt i förtid.
Dessutom bad jag dom köpa en dag kräm också för min var slut och jag kunde lika gärna testa en därifrån. Kostade mindre än 100 kr.

Just den veckan fick man om man handlade över 16 £, en ooootroligt fin, lila-silkig nescecär (hur stavas det?) med 7 prover (GRATIS) från deras sortiment!
Necsecären kommer jag inte att behålla. Trots att den är sååå fin.
Någon som är intresserad??

1. En kroppsskrubb 2. Body lotion (innehållande mirakel-serumet)
3. Nattkräm 4. Rosa lip-gloss
5. Gråsvart ögonskugga 6. Protect & Perfect Beauty Serum
7. Svart mascara

Jag har bara testat grejerna i 1 v. och ser inga mirakel.
Kan ju bero på att jag tur och inte har några rynkor el. fina linjer. Än så länge.
Däremot så älskar jag serien .
Bra grejer till bra pris. Dryg och känns bra på. Luktar fräscht.

Av det lilla jag använt så är jag mer än nöjd men det stora testet blir ju att se om den hjälper mot sokskador.








6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej min vän! Nu ska jag äntligen sätta mig ner... Alltså, ska ni vara borta ett ÅR? Jag trodde ett halvår...Himla vad du måste blogga ordentilgt o flitigt!!!!
Visst är det superkul med krämer!!
Jag ska gå upp kl 05,00, måste nog sova nu, typiskt när man precis satt sig ner =)
Ha det bra!
KKKKKKKKKRRRRRAAAAAAAAAAAAAAMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

trevligt, men jag är mer intresserad av din jesus-bild-vinst... ska du sälja den? hehehehe
hälsningar från sjuksängen

ps. jag ville ha lyktan men min sambo vägrade köra typ 20 mil enkel resa för att hämta den.

Anonym sa...

oj det var jag som klickade rundor

Anonym sa...

mariakoden: satan i gatan vad tidigt du går upp!!
Japp- 1 år i solen! Fast tanken är att vi skall åka runt lite o kolla in resten av Asien oxå.
Vill till Angkor Wat o Sianoukville i Kambodja. Eller Saigon o Phenom Phen, Vietnam.
Men på kvällar skall det bloggas!!
ha en bra jobbdag!!

kram på dig oxå!!


anonym a.k.a Linda p: NEJ, du vill inte se tavlan ! Den går i rosa och ljusblått. Med ngt skimmer över. Lite som 80-talsplanscherna du vet. Det är sant!
Försök att få in den tavlan i ett hem ;)

Anonym sa...

Åh vad kul med lite nya produkter! Själv är jag bara lite irriterad av att det numera säljs så lite No7 i Sverige, tidigare såldes det ju på typ alla Åhléns, det var väl 10 år sedan men ändå, blir nästan lite sentimental då jag ser det märket nämnas. Nästan allt smink från tonårstiden var det! Ha det så underbart i Thailand, verkar underbart!

Ann sa...

linda: jasså, det har sålts på Åhlens förrut?? Hade ingen aning om det. Undrar varför dom slutade med det. Idag hade det gått åt som smör i solen.
Själv använde jag mest produkter från Jane Halen och Date i min ungdom.
Och Fenjal. Idag tål jag inte lukten ens ;)