2007-10-24

Sju sanningar om mig...


Har blivit utmanad av Linda att avslöja sju sanningar om mig själv.
Har gjort det förrut men jag gör det igen. Skall inte avslöja allt men för då tror alla jag är tokig.

1. Är urdålig på att rensa. Rensa går bra men jag älskar att handla oxå. Låter det bekant?
2. Är livrädd för att flyga el. rättare sagt för att störta. Får lite lätt dödsångest. Fast ärligt talat så är jag nästan jämnt rädd för att dö från barnen.
3. Är fåfäng. Gör alltid iordning mig när jag går ut. Inte värsta mejket men alltid "representabel".
4. Hatar överraskningar. Hata är väl att ta i, men jag vill gärna ha det jag önskar mig. Från en lista. Japp- jag har önskelista till jul och nyår. Precis som barnen!
5. Är superenvis och van vid att få det jag vill. På ett eller annat sätt.
6. Gillar engelska deckare både i film och bokform.
7. Är urkass på att spara pengar. Dessvärre är jag världsmästare på att hitta bra ursäkter till varför jag skall köpa ngt.

Usch- jag känner mig så knäpp när jag avslöjar saker om mig själv
Tror att folk tänker : herregud vilken konstig och osympatisk kvinna!
Men jag lovar jag är ganska normal och är som folk är mest!
Fast så säger väl även knasbollarna??


Jag ser att många redan har blivit utmanade så jag utmanar alla som vill avslöja sanningar om sig själva att göra det!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej, nej... det tror jag inte alls att folk tror. Då säger det mer om dem än om dig! Intressant läsning, tyckte jag :) Ha de´!

Ann sa...

linda p: jag tror några redan tycker jag är lite halvknäpp men det bjuder jag på ;)
ha det själv!