2007-10-22

Bordet är såld!



Första prylen är såld. Skönt att tömma kan man tycka. Men just innan tjejen kom så var jag på posten och hämtade ut ett paket.
Hade ingen som helst ANING om vad den innehöll.

Kändes lite som julafton när jag öppnade.
Det var från Månadens bok. Hade totalt glömt bort att jag varit därinne och gjort en beställning.
Iallafall så fick jag nästan gratis 2 böcker, 1 ljudbok, en radio, en skinnväska och en blommig (!)hammare.
Fasiken det gick ju så bra i helgen med tömningen av huset. Nu var det här lite av ett bakslag, men skam den som ger sig.
Till helgen fortsätter vi med utrensning.


Älskad saknad - Joyce Carol Oates, Vänaste land- Åke Edwardsson och Svart stig av Åsa Larsson. Har bara läst Åke Edwardsson tidigare men dom andra verkar bra.

Det var det här som var orsaken till att jag "slog till": en gratisradio är alltid kul att få.

Ja - jag är en sån där som går på alla erbjudande.
Nu gäller det bara att komma ihåg att säga upp abonnemanget...



PS: Skinnväskan var överraskande nog helt ok. Kan tänka mig att använda den. Eller sälja vidare på loppis...


5 kommentarer:

Anonym sa...

Nice när man glömt bort ett kul paket så!
Ha det gött!

Anonym sa...

Kämpa på! Skam den som ger sig. Det kan gå... Själv inkasserade jag nyligen två ljusstakar från Desgin House Stockholm (Sköna Hm-erbjudande). Hmmm, var ska jag ställa dem då? Jag gillar ju inte att ha en massa pynt framme...

Solrosfrö sa...

Nu är jag också medlem... Ville ha radion! Är det en klockradio?

Anonym sa...

...å jag slog upp "kul brutta som flyr landet". Å där var en bild på dig!!
=)
Du e duktig på att rensa...(DET var ironi!!!!!!)
Snygg radio..å böckerna kan du ja läsa i Thailand!!!!!!! (?)
K R A M ! ! !

Ann sa...

åsa s: ja och så praktiskt att vi dagen innan hade tömt hela bokhyllan så att böckerna fick plats ;) ha det gött själv!

linda p: nej du jag ger mig inte! Det är därför jag har börjat rensa redan nu. Det är faktiskt fler saker som skall bort än som skall sparas.
Åh- gratis ljusstakar fr. House...hm nu måste jag kika hur dom ser ut. Hej då!!

jessika: bra erbjudande va? och ja- jag tror att det är klockradio oxå. har inte kollat så noga men på baksidan så står det olika klockinställningar så visst måste det vara klockradio?


mariakoden: ha ha ha! där fick jag!!
va bra att du kunde få praktisera "ironi" här rätt i ansiktet på mig ;)
radion är ju gratis och som sagt sånt kan man inte tacka nej till.
Böckerna skall med ja ja mensan!!
(blir lite tungt dock)
ha det bra och det skall bli kul att se vad du använt borren till!!!
kram!!