2007-09-03

Segt...

Idag är jag lite mör och seg. Träning igår och träning idag.

Internet är segt här hemma för maken fixar lite...hm...nedladdningar. Vad vet jag inte riktigt men givetvis är allt jättelagligt!!! Eller hur älskling??

Därför stänger jag av datorn och gör annat för det värsta jag vet är att sitta och vänta och vänta och vänta på nästa sida.

Bild nedan innehåller lite grejer från Svenssons i Lammhult som jag skall klicka hem när jag blir snorrik.


Jajamensan- tänk vilken känsla att sitta vid datorn och bara:
- nähä- nu jädrar så tar jag och köper lite nya möbler. Allt är sunkigt här hemma och jag behöver piggas upp lite. Dessutom är det hemleverans .

Oj oj så skönt det är att vara lite rik!




Uppdate: Om jag blev snorrik skulle det säkert gå så här . Dock inga flådiga bilar för mig utan "krims-krams" till hemmet.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men tjejen Du har så bra smaaaak!!!
I Like it!!!!
Den orangea lampan...ååå.......
Å resten åxå!
Nu ska jag sova!
Kram å gonatt från mig!!!!

Ann sa...

mariakoden: tack tack! måste då säga samma sak!
Visst skulle den orangea lampan lysa upp vilket trist väder som helst??
Oh- vad jag kan tänka mig att vara ägare till en Lamino. Så sköna och nätta!
Skall oxå sova nu! Fast det sa jag för 1 timme sedan och fastnade här ;)
natti natti och kram från mig!!

ingridviola sa...

jättefina!

Mie sa...

Ha ha när du blir riktigt snorrik så kan du väl klicka hem lite till mig oxå...det märks nog knappt i plånboken;)
Det fina lilla bordet x 2 har vi faktiskt i vårt fikarum på jobbet!
Ha det bäst!

Anonym sa...

ingridviola: oh ja! Så mkt fint och alldeles för lite pengar ;)

mie: det bordet är så fint! Lyllos dig som får se dom varje dag!
Givetvis klickar jag hem till dig!
ha det!!