2007-08-09

Utgång ikväll...



Efter mkt övertalning och ihopsamlande av pengar + lite "bokföringsfiffel" så blir det den fina radion till S som avskedspresent. Jisses va dyr den är men det kommer att bli en perfekt gåva!

Vi skall ut ikväll och käka italienskt så om 2,5 timmar sitter jag på en uteservering och sippar Bellini.

Endast ett glas. That´s it!

Kanske ett glas vitt till maten också men sen får det vara nog!

Annars blir jag högljud (are) och pratsam (are) och dessutom får jag lätt huvudvärk imorgon.

Man kan ha såå kul utan alkohol ändå!!

Rena IOGT-NTO slogan. Inget fel med dom alltså men dom är lite väl ... stränga...och ...

Ja ja - skit samma nu för ni förstår säkert vad jag menar.
Ha en skön kväll för det skall jag ha!!!

6 kommentarer:

Mie sa...

Ha ha, lite högljudd hoppas jag du blir i a f! Låter jättemysigt. Ha det toppen!

Ann sa...

mie: mina manliga arbetskamrater tycker redan att jag är ganska tjatig. Eller att vi tjejer är så tjatiga och högljudda när vi samlas i grupp ;)
skål!!

Anonym sa...

Åååå...vad jag har saknat dig under min semster!! (jo jag ljög, har inte städat det minsta!!!)
Hoppas du har kul i kväll!!!
Ha det bäst å vi hörs av snart!! KRAM!!

Anonym sa...

mariakoden: jag är redan hemma från restaurangen. Goda Bellinis och några glas för mkt blev det. Typ en flaska vin nästan;)Bjuds det får man väl ta emot??
Va skönt att du är tillbax människa!!! Tänkte väl att du inte städade, för isåfall hade du behövts sinnesundersökas ;)
hoppas det var en bra semester!
KRAM!!!!

Anonym sa...

Kikar in här. Ha ha, du verkar va en rolig typ! Känner igen mig i mkt du skriver. Ha det gott!

Ann sa...

jama: ha ha- jag är som jag är;) kul att du känner igen dig. Jag tycker att det är kul att känna igen mig (därför bloggar jag) för jag o maken är så olika och ibland tror jag att jag är tokig som vill köpa nya inredningsprylar hela tiden och han ger mig en sån där blick: nu får du ge dig kvinna!
ha det bra o välkommen tillbax!