2007-08-28

Ett sorgligt inlägg...

Har ni hört dom chockerande nyheterna om att Victoria Silvstedt och hennes make Chris skall skiljas?
Det kan ju inte var sant för dom verkar ju så kära och oskiljaktiga!

Undrar vad som orsakade skilsmässan?

Hmmm...tänker och tänker men det är svårt.

Jag ser hela tiden en bild framför mig. En bild på Vickan, Medelhavet och en man.

Jag googlar efter bilden jag har i huvudet och jag hittade den!!


(paparazzifotona fick jag skväljningar av men denna illustration av Fotbollsfrun är ju bara klockren! kunde inte ha målat bättre själv så jag "tjyvlånar" istället)





Victoria och Maurice, snart på en brygga nära dig.


OBS!! kolla av era badbryggor innan ni skickar ned barnen, man vet aldrig var dom ligger och...umgås....


6 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, jag kan inte heller förstå att de kan skilja sig. Varför? *haha*

Anonym sa...

Men fy...nu kan jag inte somna ikväll...kommer bara tänka på att de ska skiljas!!!
Haha, du är så kul å bilden var ju häftig!!
Brukar läsa Fotbollsfrun å hon är sååå rapp o småful i käften så att man bara älskar henne!!
Du ligger åxå bra till tjejen på favvolistan=)
Kjamisch....

Ann sa...

mia: det är ju heeelt obegripligt!
Det är säkert bara vilda spekulationer från skvallerpressen ;)


mariakoden: kommer du oxå att ligga sömnlös o chokad??
Kan det vara så att även han (maken) har sett bilderna på mini-mannen nosandes i sin frugas skrev??
Fy- va han är känslig. Skilja sig så lättvindigt ;)
Jag menar mini-mannen kanske hade tappat en lins? Eller letade efter Vickans borttappade trosor?
Det finns säkert många förklaringar till varför "en god vän" är i ens skrev ;)
Med risk för att låta töntig så är du inte heller så tråkig!
go natt go natt o tänk nu inte för mkt på skilsmässan!!
kram!

Mie sa...

Ja hjälp vilken överraskning;) Det perfekta paret ju.. Not! Tur att badsäsongen verkar vara över nu;)

Anonym sa...

Jag tror du/ni är så jävla avundsjuka på henne. Skam för ditt inlägg, att du ens har mage.

Anonym sa...

mie: Jag är så chockad. Ligger sömnlös och funderar: om inte dom kan hålla ihop. Vilka kan det? ;)

anonym: ha ha- ja just det jag är såå avundsjuk! Förresten vad är det jag skall vara avundsjuk på?? Att hon är gift men har en mini-man sniffandes i hennes skrev?
Jag är avundsjuk för jag är lyckligt gift med en snygg o snäll man!
Dööö- att jag inte tänkte på det!
Bara ren avundsjuka fårn mig.
Det är MIN blogg, MINA inlägg och jag SKÄMS INTE ETT DUGG!!!!