2007-08-13

Besiktning...

Imorgon (tis kl.10.10) skall vår gamla bil besiktas. Jag tror inte det kommer att gå så bra. Bilen låter sjuk. Rosslar och drar djupa suckar om man skall förmänskliga symptomen.
Vad gör vi åt saken tror ni??

Vi städar givetvis bilen!

Skall den få sin dödsdom måste det ske med värdighet. Det är den värd vår gamla trotjänare.
Eller så är det för att vi skäms för att vi inte har åtgärdat det som rosslar och låter innan besiktning. Vi hoppas vår nystädade bil skall slå besiktningskillen/tjejen med häpnad så att dom inte hör felen.

Ja ja- hoppas kan man ju alltid!


P.S Kan man muta besiktningspersonal?? Kan man bli anmäld?
P.S igen Hittade inga bra bilder så jag gör som denna kvinna och ritar. I´am a härmapa yes I am...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha....=)
Så löjlig du är;)
Du är ju sååå duktig på att rita å jag lovar att jag inte har ensamrätt på att teckna =)....
Du är BÄST!
Å jag hoppas att bilen går igenon*tänker positivt*
Lycka till med (bil-)skrället!!!!
Kram, kram!!

Ann sa...

mariakoden:yeah- bilen gick igenom!! Vi var helt övertygade om att det var en dödsdom som väntade men det var inget fel på den, bara gammal.
Det är ju skitsvårt att rita, hade gått fortare att leta upp bilder ;)
Nu förstår jag din talang ;)
Tack för dit positiva tänkande det hjälpte tydligen!
KRAMAR!!