2007-07-07

Hemifrån mig...

Jag har äntligen köpt en ram till min semi-original bild från en tjej här i Alingås- Jennie Ajo. Mina bilder gör inte hennes härliga och färglada bilder rättvisa. I verkligheten så glittrar bilderna mer.


Här är en bättre närbild.

När jag ändå var igång passade jag på att hänga upp min tavla från Isa Form för den har jag bara legat hemma i väntan på att bli upphängd i endast ett halvår (om inte mer)


Här ser man tavlan från ett bättre perspektiv. Tycker dock att jag har hängt tavlan för högt. Eller?Jag är lite tveksam...




5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken glad tavla!! Å Isas är ju heeelt fantastiskt fin!!! Du å jag är ju typ bästisar...så här kommer domen då. Jo, du kan hänga den lite längre ner....=) Ska kika in här sen å se om du har ett argt svar till mig...haha...Skojar bara!! Vi är ju värsta bästa kompisarna!!!=) Kram, kram!!!

Ann sa...

mariakoden: Din "dom" är helt OK- det var det jag kände själv och frågar man får man tåla svaret ;)
Det som är tråkigt är att jag hängde upp tavlan själv o använde en skruv (stor sådan) så inte tavlan skulle ramla ned + lathet, så nu kan jag bara flytta ned tavlan typ 5-6 cm endast.
Ssch- säg inget till maken om det cm-stora hålet jag gjort i väggen ;)
Värsta bästa kompisar skvallrar väl inte? ;)

Anonym sa...

Men du...Har ett bra tips... Har du ingen hög kruka med nåt i å nån hög lampa att ställa där....så lurar man ögat du vet!?!?!?! Testa.... Så slipper du fula hål!! Jag vet hur det är, jag spikar upp först å sen bara"näää...för högt" Tänk, det blir aldrig för lång, bara för högt!!!!! Testa så ska jag kolla se!! Kram från din bästis som INTE skvallrar ej! Ps. Mutor mottages gärna....

Anonym sa...

Du din svärfar...e han singel eller...??? Skojar bara. Men oj vilken bra smak han verkar ha!!! Den skulle passa bra hos dig..... kram!!

Anonym sa...

mariakoden: krukan har jag fixat å det ser redan bättre ut. Bra tänkt där!
Det där med lampan klurar jag lite på. Tror jag vet vilken jag skall ha...
Jag "mutar" dig med en bild å telefonnr. till svärfar ;)
Japp- han är singel å jag gifter gärna bort honom med ngn som förstår hans inredningssmak ;)
ha det bra!!