2007-05-16

Redan tillbaks igen...

Skulle ju inte blogga när jag har så mycket att göra...men shit samma...
Jag måste bara skriva om en sak: herregud vad jag skulle vilja vara här imorgon med en videokamera....

Det bara måste se superkul ut med 200 shoppinggalna "bitches" som slåss om vinsten på 100 000 kr. Hade jag varit lite mer haj på höga klackar och bott i Sthlm då jäklar hade jag ställt upp. Fast kanske inte ändå. Tänk och springa bakom en brud som faller och få en stilettklack i ögonen... ujjj ujjj- not worth 100 000 pix! Vad skall man med nya kläder till när man är blind?
Snacka om fokus och målmedvetenhet! Alltså brudar som kan springa i stilettklackar skall man respektera. Annars springer dom...klick klick klick...flås flås efter dig!

4 kommentarer:

Linda K sa...

ha ha ha! folk lär ha fått sig en klack både här och där... :D

Mie sa...

Japp, du är helt klart mera positiv än jag i mitt inlägg! Way to go!
Ha det fint!

Anonym sa...

Haha...skulle vara kul att vara med.... Skulle nog springa ihjäl mig i dubbel bemärkelse!!!
Jag älskar att shoppa.Tror faktiskt att jag är typ bäst i sverige på shopping. Eller vill du utmana mig...Haha....skojar bara. Hoppas du har det bra!!!!
Kram!!

Anonym sa...

linda k: jag antar att det blev många stukade fötter och vrister och en och annan spetsad öga...

anonym : ok!!!

mie: ja jag är mycket snällar mot dessa bitches ;)

mariakoden: HADE jag varit med så skulle jag antagligen blivit diskad för jag hatar att förlora och kan INTE springa i klackar så för att ta mig fram så skulle jag ha armbågat mig fram el. fått fälla andra ;)
Bäst i Sverige på shopping? Utmanar du mig kvinna? I så fall säger jag bara: bring it on! ;)