2007-03-02

Rening på djupet...

Känner mig grådaskig och har extrem torr hy just nu. Trots att jag smörjer in mig med bra dagcreme så känns huden fnöskig.

För att råda bot så köpte jag idag ett peelingkit från Garnier, man måste göra rent ordentligt för att dagcremen skall verka.
Först tvättar man rent på djupet sedan smörjer man in sig med en geléaktig creme som skall verka över natten.Det funkar nog för gelén luktade sprit och stack oerhört i ögonen. Skall upprepas 3 ggr/vecka så jag återkommer med recension.
Imorgon skall jag lägga en gurkmask för att fräscha upp hyn ännu mer.
Mer om detta imorgon..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är den bra mot rynkor också??? :D I så fall kanske jag.... äh, inte för att jag har några då men... äh!

Ann sa...

åsa s. ha ha! Vet inte helt riktigt vad den hjälper mer mot. Det text som finns att läsa på baksidan är ju helt otrolig och man kan tolka att den hjälper och motverkar allt negativt: "fria radikaler", antibacteriella faror", djuprengöring ändå ner i porernas kärna osv...mao ett mirakelkräm!!!