2007-02-08

Sol och snö idag...

Idag hade jag tröjklänning och stickade strumpbyxor. Trots att det var en klänning så känner jag mig lite löjlig, det känns som om jag glömt byxorna hemma!

Antagligen en vanesak.
Till sommaren har jag nog vant mig.
Ingen vidare bild men klänningen går strax nedanför rumpan.
Det känns dock som jag går omkring med rumpan bar, särskild när jag måste böja mig fram för att ta av barnen kläder på dagis.
Väldigt dumt om man slarvat och inte dragit upp strumpbyxorna och grenen "hänger" lite och det kommer andra föräldrar bakom.
Not so hot!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha ha, jag förstår känslan precis! Det värsta med stickade klänningar är ju att de liksom "hänger upp sig" på strumpbyxorna utan att man känner det. Men det ÄR snyggt!
Ha en mysig fredag!

Anonym sa...

Den som inga byxor har... hi,hi
Närå, skitsnyggt! Fast jag har inte heller vant mej riktigt än.
Jag gillar in sida skarpt, OK att jag länkar till dej?

Anonym sa...

mie: ja visst man får ju gå omkring och dra ned tröjan hela tiden? Min äldste son lade märke till att hans mamma har kalasbyxor på sig precis som tjejerna på hans dagis. Not so hot 2 ;)

åsa s: kan du fatta att alla dessa känistjejer som går troslösa under sina kortkort?? Fy va obekvämt!
Du är så välkommen att länka, bara kul med fler läsare än min lilla trogna skara ;)

Anonym sa...

Obekvämt var ordet. Och KALLT! Hutter!
Kul att du kikade in, och kul att du gillade min blogg.