2007-02-05

Hej igen..

Har inte hunnit eller varit rättare sagt haft ngt att blogga om.
Igår var barnen med deras faster och badade.
Lite läskigt att skicka iväg barnen med en som inte har egna barn och är ganska ung. Dumma mig för jag litar på henne, men det var med en klump i magen jag skickade iväg dem.
Givetvis gick det jättebra!
Själv passade jag på att städa här hemma när barnen var borta. Skönt att få göra sånt i lung och ro.
På kvällen var det träning vilket var väldigt skönt efter en väääldigt onyttig helg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Modigt av L att ta med sig båda, vet jag inte om jag ens vågat som ändå har ett barn :)

Anonym sa...

lillan: ja hon var inte helt själv. P var med också. men det är lite "jobbigt" att släppa iväg dom på sånt. Du vet ju hur Hugge är när han sätter fart....;)