2006-12-31

Glömsk = misslyckad...

Tror inte det! Jag trodde (min man var övertygad) om att det var ngt fel på mig. Jag glömmer praktiskt taget allt, varje dag, hela tiden. Vad jag har gjort, vad jag har sagt, vad jag skall göra och vad jag har lagt saker och ting. Har inte fått iväg julkorten i år heller. Har tom frankerat dom men det är långt till brevlådan...
Jenny hade ett inlägg om huruvida man var en misslyckad varelse eller inte om man var glömsk. Hon har valt att skriva om sina missöden och eskapader. Tack så mkt för det och fortsätt för nu känner jag mig inte så dålig och misslyckad. Det finns fler, många fler som mig och då kan det alltså inte vara ngt fel på mig?
Med jobb, två små vilda barn, jobb hus, hund och samtidigt vill man ha ett socialt liv så är det väl inte så konstigt att man glömmer lite saker?


Inga kommentarer: